Zamierzam nadać inne znaczenie popularnemu słowu „Menedżer mediów społecznościowych”, dlatego nie zobaczysz go już w tym artykule, ponieważ robię coś więcej niż tylko kliknięcie przycisku tweeta.
Dziś rano producent linii otrzymał telefon o 8:30, aby potwierdzić rezerwację, o którą otrzymał zapytanie przez internet ether. Moja reakcja „GOAL!”. Jego reakcja nie jest ani przekonana, ani sceptyczna. Cokolwiek robiłem, było ograniczane, gdy odebrał telefon i zaczęło się stosunki między konsultantem ds. Produkcji filmowej a reżyserem. Nie daję mu pracy, po prostu go przyciągam więcej odpowiedniego rodzaju klienta. Okazuje się, że jesteśmy zespołem.
Porozmawiajmy o tym, co właściwie mógłbym zrobić źle, co zasługiwałoby na jego krytykę, ponieważ najwyraźniej znajomość sfery mediów społecznościowych lepiej od niego na początku byłaby złą drogą.
Hollywood
Mogę zdobyć dla niego mnóstwo „obserwujących” i sprawić, że będzie wyglądał jak celebryta!
Ale to by go niezadowolone, ponieważ równie dobrze mógłbym zdobyć grupę fałszywych obserwujących, a potem byłby śledzony przez więcej ludzi tylko dlatego, że myślą, że jest kimś do naśladowania (ktoś wyglądający na zdezorientowanego?) Jaki jest sens w kopiowaniu tego, co robią gwiazdy? wszyscy wiemy, że jedynym powodem, dla którego za nimi podążasz, jest obserwowanie ich upadku i wręcz złego zachowania.
Co powiesz na to, żeby podążał za wielkim aktorem, jest mnóstwo ludzi, którzy chcą „podążać” za producentem filmowym?
Widzisz, wtedy miałbym inny problem. On tego nie chce! Aktorzy nie przynoszą mu dochodów - kosztują go! Nie ma czasu na rozmowę z każdą osobą, która chce wiedzieć, co to a to oznacza, a ja też nie dostaję wystarczającej zapłaty, aby to wyjaśnić!
Przesuń się w górę po drabinie budżetowej filmu i znajdź mu kilku reżyserów filmowych
OK, teraz myślę, że dokądś zmierzam. Ale są też reżyserzy i reżyserzy filmowi. Skąd wiesz, które z nich naprawdę będą oznaczały biznes? Skąd wiesz, że właśnie otwierasz puszkę robaków - bo przecież każdy filmowiec nazywa się teraz reżyserem lub producentem bez budżetu na film. Teraz dokądś zmierzamy ...
i tu zaczyna się moja praca…
Każdy kontakt, który wypowiada właściwe buzzwordy i prowadzi rozmowę, jest potencjalnym leadem. Szoruję je dla niego. Poprowadzę ich do ankiet, przyjrzę się ich adresom IP, ustalę ich lokalizację, sprawdzę ich stronę internetową, ich filmografię, sprawdzę ich ścieżkę uczenia się, porównuję ich z godnymi uwagi gildiami, zobaczę, z kim mają powiązania z którymi pracowali, dowiedz się, jak wiele z tych rozmów jest wmasowanych w nieprawdę, poczuj ich skromną szczerość, czy nie…
… Następnie przekaż informacje w tle producentowi, zanim będzie oczekiwał połączenia. Zwykle żadne informacje na temat osoby nie są lepsze niż cała tona rażącej ekstrawagancji w mediach społecznościowych.
O przedstawicielu ds. budżetu filmowego
Juliana odniosła udaną karierę w Online Reputation, zarządzając profilami kariery filmowej, od hollywoodzkiego producenta liniowego po marketingowe usługi produkcji filmowej dla budżetowania filmów. Możesz śledzić jeden z jej kreatywnych profili produkcyjnych na Twitterze
Komentarze
Prześlij komentarz